shop

Search
Close this search box.

Ο χρήστης των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να γνωστοποιήσει ορισμένα προσωπικά του δεδομένα, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση και ό,τι άλλο ζητείται για την κατάρτιση της συναλλαγής. Με την εισαγωγή των δεδομένων αυτών στα πεδία που ζητούνται, συγκατατίθεται και συμφωνεί στην συλλογή, χρήση, αποθήκευση και επεξεργασία αυτών των δεδομένων από την εταιρεία AΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑ για την κατάρτιση της συναλλαγής, για τήρηση στατιστικών δεδομένων για εμπορικούς λόγους και ενημέρωση του χρήστη, τη δημιουργία βάσης πελατών για ενημερωτικούς και διαφημιστικούς σκοπούς. Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την απόσυρση, διαγραφή και τροποποίηση ολικώς ή εν μέρει των προσωπικών του δεδομένων στέλνοντας ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@heliosbeauty.gr ή τηλεφωνικά στο 698 265 8494.

Ο χρήστης ευθύνεται για το ορθόν των στοιχείων που παρέχει.

To heliosbeauty.gr δεσμεύεται από τις αρχές της εχεμύθειας και θα διατηρεί εμπιστευτικές τις ως άνω πληροφορίες εκτός στην περίπτωση που θα πρέπει να αποκαλυφθούν αυτές στο μέτρο που είναι απαραίτητο σε συνεργαζόμενες εταιρείες με σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών και την υποστήριξη των συναλλαγών του με την εταιρεία, καθώς και σε οποιαδήποτε άλλη συνεργαζόμενη εταιρεία που τυχόν εμπιστευθεί το heliosbeauty.gr για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, λειτουργίας και συντήρησης των ηλεκτρονικών αρχείων της και του συγκεκριμένου site. Στην τελευταία αυτή περίπτωση το heliosbeauty.gr δεσμεύεται να υποχρεώσει τη συγκεκριμένη εταιρεία να μην συλλέξει, αποκαλύψει, επεξεργαστεί ή χρησιμοποιήσει με οποιονδήποτε τρόπο τα στοιχεία αυτά.

Επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του heliosbeauty.gr
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση του heliosbeauty.gr, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1. Εάν με υπαιτιότητα του heliosbeauty.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.

2. Εάν με υπαιτιότητα του heliosbeauty.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, ελαττωματικό προϊόν κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Eπιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε.

Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και η επιστροφή πραγματοποιείται πάντοτε κατόπιν συννενόησης.

Γνωστοποιείται πως σε καμία διαφορετική περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων.